Telefonisch contact +47 23 22 72 50

CRM-systeem voor hoger onderwijs

Nieuwe technologieën en de overstap naar digitale communicatie hebben een direct effect gehad op het hoger onderwijs. Net als andere sectoren moeten het hoger onderwijs en de academische wereld tegenwoordig steeds vaker werken binnen een online omgeving. Digitalisering biedt talloze kansen voor hogere onderwijsinstituten: met online marketing kunnen scholen en universiteiten contact leggen met potentiële studenten van over de hele wereld en technologie maakt het gemakkelijker om rechtstreeks met potentiële kandidaten te communiceren, hun vragen te verwerken en de meest veelbelovende aanvragen te identificeren zodat studenten de juiste academische bestemming vinden en universiteiten de studenten kunnen inschrijven die de grootste kans van slagen hebben.

Natuurlijk brengt digitalisering zijn eigen unieke uitdagingen met zich mee. Voor hogere onderwijsinstituten heeft vooral Customer Relationship Management (CRM) hierbij een belangrijke rol gespeeld. Ondanks talloze technologische innovaties binnen het hoger onderwijs blijven academische studies een zeer individuele ervaring en verwachten hedendaagse studenten dat ze een unieke relatie met hun school ontwikkelen. Het succes van een instituut wordt volledig bepaald door het succes van de studenten, en succesvolle studenten vereisen persoonlijke aandacht en directe communicatie. Scholen moeten echter ook het aantal inschrijvingen verhogen en meer studenten betekent dat ze meer relaties moeten beheren.

CRM-systemen voor het hoger onderwijs zijn geen nieuwe ontwikkeling in de academische beheerssector. Met oplossingen zoals Microsoft Dynamics en Salesforce kunnen scholen hun institutionele relatie met studenten beheren. CRM speelt een essentiële rol in het in stand houden van de reputatie en effectiviteit van een instelling, en er zijn talloze aanbieders van technologische oplossingen die CRM-systemen op maat voor de behoeften van het hoger onderwijs aanbieden. CRM-systemen zijn echter alleen nuttig wanneer ze bruikbare resultaten opleveren. Keystone Academic Solutions biedt alle noodzakelijke tools om uw CRM-activiteiten te optimaliseren.

De studentenwervings- en beheersystemen op maat van Keystone werken samen met alle bekende CRM-systemen op de markt. Of u nu Ellucian, Hobsons, Microsoft Dynamics of Salesforce voor uw CRM-activiteiten gebruikt, Keystone heeft een aanvullende service die naadloos met uw bestaande oplossingen kan worden geïntegreerd. Daarnaast spelen onze beheersystemen in op veranderingen in studentenmarkten en zorgen ze ervoor dat u kunt reageren met of zonder een bijgewerkte CRM-oplossing.

Keystone is al meer dan tien jaar toonaangevend in studentenwerving en -marketing. Ons systeem is eenvoudig te gebruiken en biedt intuïtieve methoden die zonder gedoe werken met systemen als Hobsons of Ellucian. Keystone heeft honderden succesvolle integraties uitgevoerd waarmee scholen en universiteiten het potentieel van hun marketing- en CRM-activiteiten kunnen maximaliseren. Ook kunnen onze meertalige zoekresultaten op basis van geo-optimalisatie rechtstreeks worden benut in de systemen die u al gebruikt. Dit betekent dat met Keystone als ondersteuning van uw CRM-oplossingen er al in uw behoeften op het gebied van studentenwerving, -marketing en -beheer wordt voorzien voordat er zelfs maar sprake is van die behoeften.

“Het team bij Keystone Academic Solutions heeft blijk gegeven van opmerkelijke toewijding om ons te helpen onze leads naadloos te integreren in het CRM-systeem van onze universiteit. Hoewel er een tijdzoneverschil is, doet het team zijn uiterste best om zich aan onze planningen aan te passen wanneer we moeten overleggen, en staan ze altijd voor ons klaar om ons te helpen de workflow te verbeteren. ”