Telefonisch contact +47 23 22 72 50

Getuigschrift 4-0 Universiteit van Catania

“De service van Keystone Academic Solutions is zeer nuttig gebleken voor het maken van reclame voor onze universitaire opleidingen wereldwijd en het verhogen van het aantal studenten dat mogelijk geïnteresseerd is in een studie in Catania. We bevelen de service van Keystone van harte aan bij andere universiteiten die hun internationale zichtbaarheid willen verhogen.”

Prof. Andrea Rapisarda
Gedelegeerde van de rector voor internationalisering en Erasmus-coördinator
Universiteit van Catania

Marketing inschrijving studenten voor universiteiten

“We werken met plezier samen met Keystone Academic Solutions, aangezien ze ons hoogwaardige leads bieden en ons helpen onze inschrijvingsdoelen te bereiken.”

Verena Wunderlich
Coördinator online marketing
Campus Support

Meer informatie

Inschrijfsysteem voor studenten voor hoger onderwijs 2018/2019

“Het studentenwervingssysteem van Keystone Academic Solutions bespaart ons enorm veel tijd.”

Donald Armbrecht
Manager e-marketing
Geneva Business School

Meer informatie

Meer studentinschrijvingen ontvangen

Werving en marketing zijn belangrijke aspecten van het hoger onderwijs. Het ultieme doel van zowel marketing als werving in het hoger onderwijs is echter een toename van het aantal en een verbetering van de kwaliteit van studenten in hogere onderwijsinstituten. Een universiteit of school is immers niets zonder studenten. Door veranderende sociale en economische factoren is het steeds lastiger geworden om studenten te werven en in te schrijven, vooral in binnenlandse markten van een groot aantal landen. Toch zijn studenten wereldwijd kritischer geworden met betrekking tot het ROI van hoger onderwijs, hebben online onderwijsplatforms de bestaande patronen van academische activiteiten verstoord en kiezen meer studenten voor niet-traditionele methoden om een graad of vakdiploma te behalen.

Het is dus niet verrassend dat institutionele toelatingsstrategieën gecompliceerder en diverser zijn geworden. Hogescholen en universiteiten geven veel geld uit aan het aantrekken van studenten. Wervingsstrategieën zijn echter slechts zo goed als hun resultaten. Tenzij gekwalificeerde potentiële studenten zich inschrijven en hun graad behalen, is een uitgebreid en duur wervingsplan nutteloos. En hoewel sommige scholen overwegen hun toelatingseisen en normen te versoepelen om het aantal toelatingen te bevorderen, blijkt uit het meeste onderzoek naar het hoger onderwijs dat dit zowel voor binnenlandse als internationale studenten contraproductief werkt. Het is belangrijk niet uit het oog te verliezen dat het feitelijke doel van het inschrijven van studenten behoud van deze studenten is. En dat produceert een veel hoger ROI voor zowel de school als voor de succesvolle studenten. Universiteiten met een positieve groei in het aantal ingeschreven studenten en hogere behoudpercentages voor studenten kunnen de beste voorzieningen, cursussen en middelen bieden, wat weer meer gekwalificeerde studenten aantrekt en het totale profiel van de school versterkt.

Bij Keystone Academic Solutions begrijpen we dat de sleutel tot een optimale inschrijving en een optimaal behoud van studenten veel eerder begint dan het moment waarop een student zich inschrijft voor een universiteit. Studenten vinden opleidingen die op onze intuïtieve website worden vermeld, via generieke zoekopdrachten. Dit betekent dat Keystone universiteiten helpt contact te maken met gekwalificeerde studenten in een zo vroeg mogelijke fase van hun zoekactiviteiten. Zo kunt u vanaf het begin contact leggen met uw potentiële studenten en ervoor zorgen dat ze alle relevante informatie en ondersteuning ontvangen die ze nodig hebben om zich met succes in te schrijven, te slagen voor het toelatingsexamen en uiteindelijk af te studeren op uw instituut. De aanpasbare inschrijvingsstrategieën van Keystone zijn op maat gemaakt voor de behoeften van uw school. Ze vereenvoudigen het inschrijvingsproces voor studenten en zorgen dat u aan uw inschrijvingsdoelen kunt voldoen, zodat u zich kunt concentreren op het opbouwen van een duurzame relatie met uw nieuwe studenten.