Telefonisch contact +47 23 22 72 50

Meer studentinschrijvingen ontvangen

Werving en marketing zijn belangrijke aspecten van het hoger onderwijs. Het ultieme doel van zowel marketing als werving in het hoger onderwijs is echter een toename van het aantal en een verbetering van de kwaliteit van studenten in hogere onderwijsinstituten. Een universiteit of school is immers niets zonder studenten. Door veranderende sociale en economische factoren is het steeds lastiger geworden om studenten te werven en in te schrijven, vooral in binnenlandse markten van een groot aantal landen. Toch zijn studenten wereldwijd kritischer geworden met betrekking tot het ROI van hoger onderwijs, hebben online onderwijsplatforms de bestaande patronen van academische activiteiten verstoord en kiezen meer studenten voor niet-traditionele methoden om een graad of vakdiploma te behalen.

Het is dus niet verrassend dat institutionele toelatingsstrategieën gecompliceerder en diverser zijn geworden. Hogescholen en universiteiten geven veel geld uit aan het aantrekken van studenten. Wervingsstrategieën zijn echter slechts zo goed als hun resultaten. Tenzij gekwalificeerde potentiële studenten zich inschrijven en hun graad behalen, is een uitgebreid en duur wervingsplan nutteloos. En hoewel sommige scholen overwegen hun toelatingseisen en normen te versoepelen om het aantal toelatingen te bevorderen, blijkt uit het meeste onderzoek naar het hoger onderwijs dat dit zowel voor binnenlandse als internationale studenten contraproductief werkt. Het is belangrijk niet uit het oog te verliezen dat het feitelijke doel van het inschrijven van studenten behoud van deze studenten is. En dat produceert een veel hoger ROI voor zowel de school als voor de succesvolle studenten. Universiteiten met een positieve groei in het aantal ingeschreven studenten en hogere behoudpercentages voor studenten kunnen de beste voorzieningen, cursussen en middelen bieden, wat weer meer gekwalificeerde studenten aantrekt en het totale profiel van de school versterkt.

Bij Keystone Academic Solutions begrijpen we dat de sleutel tot een optimale inschrijving en een optimaal behoud van studenten veel eerder begint dan het moment waarop een student zich inschrijft voor een universiteit. Studenten vinden opleidingen die op onze intuïtieve website worden vermeld, via generieke zoekopdrachten. Dit betekent dat Keystone universiteiten helpt contact te maken met gekwalificeerde studenten in een zo vroeg mogelijke fase van hun zoekactiviteiten. Zo kunt u vanaf het begin contact leggen met uw potentiële studenten en ervoor zorgen dat ze alle relevante informatie en ondersteuning ontvangen die ze nodig hebben om zich met succes in te schrijven, te slagen voor het toelatingsexamen en uiteindelijk af te studeren op uw instituut. De aanpasbare inschrijvingsstrategieën van Keystone zijn op maat gemaakt voor de behoeften van uw school. Ze vereenvoudigen het inschrijvingsproces voor studenten en zorgen dat u aan uw inschrijvingsdoelen kunt voldoen, zodat u zich kunt concentreren op het opbouwen van een duurzame relatie met uw nieuwe studenten.

Marketing inschrijving studenten voor universiteiten

Wat is marketing inschrijving studenten en wat is het belang ervan? Marketing inschrijving studenten is een collectieve strategie die door instituten wordt benut om potentiële studenten aan te trekken en ermee in contact te treden. In de snelle wereldwijde academische omgeving van vandaag de dag hebben de marketingstrategieën van universiteiten een direct effect op niet alleen de inschrijving, maar ook op de erkenning en het behoud van studenten. De potentiële hedendaagse studenten in het hoger onderwijs zijn anders dan die van eerdere generaties. Ze zijn zeer mobiel. Ze zijn goed op de hoogte en verbonden en ze zijn zich meer bewust van traditionele marketingstrategieën (en er dus minder vatbaar voor). En tegenwoordig verwachten potentiële studenten meer dan ooit een persoonlijke ervaring van hoge kwaliteit. De vereisten van deze nieuwe generatie studenten, uit binnen- en buitenland, brengen verschillende uitdagingen met zich mee voor marketing- en inschrijvingsafdelingen van universiteiten, evenals interessante kansen om nieuwe prospects te onderzoeken en te leren kennen.

Keystone Academic Solutions loopt voorop op het gebied van marketing voor de inschrijving van de hedendaagse student. Bij Keystone begrijpen we dat moderne marketing voor inschrijving verder gaat dan alleen werving. Onze marketingoplossingen reageren op de behoeften van universiteiten vanaf het identificatieproces tot aan de inschrijving en het behoud van studenten. De eerste stap voor behoud is het opzetten van een sterke relatie met gekwalificeerde aanvragen.

Met meer dan tien jaar ervaring in de sector beschikt Keystone Academic Solutions over het inzicht en de ervaring om u een productieve relatie met studenten te laten opzetten en onderhouden. Onze marketingoplossingen nodigen studenten uit om rechtstreeks te communiceren met toelatingscommissies en bieden hoogwaardige informatie waarmee studenten al direct contact kunnen leggen met uw school. We werken met u samen om een marketingstrategie te ontwikkelen die de zichtbaarheid van uw merk optimaliseert en zich richt op ideale kandidaten.

Natuurlijk helpt een positieve contactervaring met gekwalificeerde aanvragen bij het opzetten van een duurzame relatie, maar een succesvol marketingplan is ook afhankelijk van positieve omzettingspercentages. Keystone Academic Solutions heeft de hoogste omzettingspercentages in de sector. Onze marketingoplossingen bieden verschillende middelen om het potentieel van uw contact te maximaliseren en onze strategieën zijn gericht op een zo vroeg mogelijk contact met de studenten. We bieden geïntegreerde analyses die u de kans geven om succesvolle campagnes te identificeren. Keystone vereenvoudigt het marketingproces en verzamelt alle gegevens in één gemakkelijk toegankelijk systeem, zodat de leden van uw toelatingscommissie snel en efficiënt op gekwalificeerde studenten kunnen reageren. De inschrijvingsmarketing van Keystone optimaliseert de werving op basis van ontwerp, niet op goed geluk, zodat het maximum aantal gekwalificeerde aanvragen de inschrijvingsfase bereikt.

Meer informatie

Inschrijfsysteem voor studenten voor hoger onderwijs 2018

Marketing voor het hoger onderwijs kent twee aspecten. Om te beginnen worden marketingstrategieën gebruikt om het merk bekender te maken. Een universiteit of school met een goed gedefinieerd en herkenbaar merk trekt automatisch meer aandacht van studenten. Maar merkbekendheid wordt niet automatisch omgezet in gekwalificeerde aanvragen of een positieve groei van het aantal inschrijvingen.

Het ultieme doel van alle marketingstrategieën in het hoger onderwijs moet zijn om gekwalificeerde studenten in te schrijven en te behouden, die zullen slagen en reclame zullen maken voor hun alma mater via hun prestaties. Kortom, goede marketingstrategieën houden zichzelf in stand. De uitdaging komt niet voort uit de noodzaak van marketing aan studenten, maar uit het omzetten van interesses op basis van marketingcampagnes in echte inschrijvingen van hoge kwaliteit.

De meeste scholen en instellingen gebruiken momenteel verschillende technieken om in contact te komen met studenten. En met moderne, analytische middelen kunnen deze campagnes succesvol lijken. Maar geen enkele marketingtechniek zal ervoor zorgen dat de inschrijvingsdoelen gehaald worden als de universiteit geen toegankelijke en intuïtieve manier heeft om te reageren op aanvragen die door marketingcampagnes worden gegenereerd of de middelen om goede relaties op te zetten met potentiële studenten. Hedendaagse studenten, die zijn opgegroeid met directe communicatie en steeds meer verschillende media op basis van interesses, verwachten snel een relevant antwoord.

Daarom biedt Keystone Academic Solutions u een intuïtief inschrijfsysteem waarmee u het potentieel van uw marketingstrategieën kunt maximaliseren en potentiële aanvragen kunt omzetten in succesvolle inschrijvingen. De op maat gemaakte SmartHub van Keystone maakt het beheer van studentaanvragen gemakkelijk en biedt u de mogelijkheid om inschrijfgegevens te verzamelen, te analyseren en snel op potentiële studenten te reageren. U kunt uw SmartHub aanpassen om contacten en analytische gegevens weer te geven met betrekking tot de door u gewenste demografie en gegevens te ontwikkelen waarmee u in elke stap van het aanvraag- en inschrijvingsproces rechtstreeks met studenten kunt communiceren. Met de studentinschrijvingsmiddelen van Keystone kunt u het gokwerk uit de marketing- en aanvraagcyclus halen en zorgen dat wanneer de toelatingen eenmaal plaatsvinden, u en uw potentiële studenten perfect bij elkaar passen.

Meer informatie

“De service van Keystone Academic Solutions is zeer nuttig gebleken voor het maken van reclame voor onze universitaire opleidingen wereldwijd en het verhogen van het aantal studenten dat mogelijk geïnteresseerd is in een studie in Catania. We bevelen de service van Keystone van harte aan bij andere universiteiten die hun internationale zichtbaarheid willen verhogen.”